www.softwaretestforum.dk Forum Index www.softwaretestforum.dk
Virtuelle netværks forum for dem som arbejder professionelt med QA og software test

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Projekt om Software Testing

Post new topic   Reply to topic    www.softwaretestforum.dk Forum Index -> Jobs og Karriere
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hassan Bugti
Ny Bruger

PostPosted: Mon Jun 15, 2009 11:07 am    Post subject: Projekt om Software Testing Reply with quote

Hej Alle,

Mit navn er Hassan og jeg er pt. i gang med at skrive mit speciale på IT-universitetet. Ved siden af mit studie arbejder jeg på mobilePeople som tester og også som test manager.

// mere om mig, mit speciale og arbejdsopgaver kan læses her: www.linkedin.com/in/hassanbugti

Jeg skal aflevere mit speciale den 3. august men mangler desværre 7.5 ECTS point inden jeg kan kalde mig cand.it'er.

Derfor spørger jeg plenum herinde - er der nogen som har brug for - eller mulighed for at have en snarlig-nyuddannet med på arbejde. Jeg vil meget gerne lære mere end jeg ved nu - og har fået tilladelse af studienævnet til at skrive et 'praktik-projekt' om Software Testing. Så har du tid og overskud til et sådan projekt - som ikke vil tage meget af din tid (højst et par dage) - så kan jeg kontaktes på hassanbugti@gmail.com eller 61687382.

Har endnu ikke nogle oplagte emner - da det afhænger af dig og din virksomhed - og så selvfølgelig også min vejleder. Pointen er blot at lære noget om en test teknik, værktøj eller strategi eksempelvis – for så at skrive et projekt på 15 sider om det. Perioden hvor det skulle forgå ville være fra 3. august og så til begyndelsen af september.

Håber at høre fra dig! På forhånd tak... Very Happy

Hassan
Denmark
Tlf: +45 32107382
Mob: +45 61687382
Email/Messenger: hassanbugti@gmail.com
LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/hassanbugti
Back to top
View user's profile Send private message
Marck Petersen
Bruger på niveau 5
Bruger på niveau 5

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 4:27 pm    Post subject: Hvordan er det gået Reply with quote

Hej Hassan
Jeg håber alt er vel.
Hvordan er det gået med eksamen i software test projektet ?

Hilsen
Marck
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    www.softwaretestforum.dk Forum Index -> Jobs og Karriere All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum