www.softwaretestforum.dk Forum Index www.softwaretestforum.dk
Virtuelle netværks forum for dem som arbejder professionelt med QA og software test

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Næste skridt fra ISTQB Foundation certificering+anbefalinger

Post new topic   Reply to topic    www.softwaretestforum.dk Forum Index -> Konference, kursus, certificering, links, litteratur, næste erfa møde
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rasmus Møller Selsmark

PostPosted: Mon Feb 09, 2009 2:40 pm    Post subject: Næste skridt fra ISTQB Foundation certificering+anbefalinger Reply with quote

Hej,

Jeg er certificeret på ISTQB Foundation niveau, og vil nu gerne fortsætte på næste niveau. Så vidt jeg kan forstå er det så f.eks. muligt at tage "ISTQB Test Manager Advanced Level Certificering"

Er der nogen der kan give et overblik over hvem der udbyder dette kursus, anbefalinger til om man skal tage det på dansk eller engelsk, og meget gerne erfaringer fra nogen der har taget kurset, omkring fagligt niveau, perspektivering fra undervisers side osv.

Eller er der helt andre muligheder for næste niveau indenfor ISTQB certificering end test manager?

Med venlig hilsen

Rasmus Møller Selsmark

Last edited by Rasmus Møller Selsmark on Tue Feb 10, 2009 2:00 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Dan Kristensen

PostPosted: Tue Feb 10, 2009 1:35 pm    Post subject: Reply with quote

Hej Rasmus,

ISTQB Foundation åbner - udover test manager - også op for to andre muligheder: Test analytiker og Teknisk test analytiker. Det kan du læse mere om i nyhedsbrevet fra DKTB -> http://www.softwaretestforum.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=119&Itemid=1.

Jeg har endnu ikke selv erfaring fra dette niveau, men jeg ved at Delta udbyder det (se forsiden på Software Test Forum).

Dan Elon Kristensen
T:+45 20 35 94 56
M: dekristensen@gmail.com
Back to top
Rasmus Møller Selsmark

PostPosted: Tue Feb 10, 2009 1:59 pm    Post subject: Reply with quote

Hej Dan,

Mange tak for svaret.

Jeg vil kontakte Danish Software Testing Board/DKTB (hvordan mon de kom frem til den forkortelse?) for at høre nærmere om forskellene mellem test manager, test analytiker og teknisk test analytiker.

Mvh. Rasmus
Back to top
Post new topic   Reply to topic    www.softwaretestforum.dk Forum Index -> Konference, kursus, certificering, links, litteratur, næste erfa møde All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum